Tuesday, January 4, 2011

baby it's cold outside

Tuleeko kellekään muulle kylminä talvipäivinä ikävä kesän lämpöä, lomareissuja ja aurinkoa? Mä fiilistelin koko eilisillan työvuoron ajan puolentoistavuoden takaista unelmakesää Italiassa, voi kun pääsisin takaisin edes pieneksi hetkeksi... ja saisin myös sen intiaanirusketuksen uudelleen J Olin siis 2009 kesän töissä leirintäalueella koillis-Italiassa kivenheiton päässä Venetsiasta, ja melkein kirjaimellisesti elin rannalla bikineissä kaksi ja puoli kuukautta.. tässä hieman kuvasaldoa monelta Venetsian-retkeltä mun ikävää helpottamaan!














Näistä aamupostauksista taitaa tulla tapa tällä viikolla, nimittäin tasan kasilta alkoi taas hirvittävä möykkä ulkona... mun ei ilmeisesti haluta nukkuvan ollenkaan!
Nyt kuitenkin olisi parasta alkaa toteuttaa yhtä mun uudenvuodenlupauksista ja raahautua pihan poikki salille, laters!
xxx

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)