Monday, January 3, 2011

maanantai

Huomenta! Voi apua mikä herätys oli tänään – kello 8.00 ulkona joku idiootti alkoi trimmaamaan puita eli oon siitä asti kuunnellu miesten huutoa ikkunan toisella puolella ja sahojen hirveää mölyä. Mun on muutenkin juostava hoitamassa pari asiaa tänä aamuna, ja olikin tarkoituksena herätä ihan ajoissa eikä nukkua siihen puoleenpäivään niin kuin mulla yleensä käy iltavuorojen aikaan... Oon siis kahvikupin voimalla lähdössä töihin pikaisesti tulostaa vuokrasopimusta ensi talven asuntoon Manchesteriin (iiiiiikkks muutan ihan keskustan tuntumaan J ). Ne paperit vien sit mun allekirjotuksella varustettuna postiin ja lähetän pikakirjeenä Suomeen mun isälle, joka on mun vuokratakaaja ja myös allekirjoittaa kyseiset paperit. Ja toivotaan parasta että sopimus allekirjoituksineen kaikkineen ehtii Manchesteriin parin viikon kuluessa!!! Mulla on työharjoittelua vielä viisi kuukautta jäljellä, mutta oon niin onnellinen Englantiin paluusta syyskuun alussa... jotenkin asunnon selvittelystä tulee tosi ihana fiilis, ja lasken jo melkein viikkoja siihen hetkeen, kun laskeudun Manchester Internationalille about kahdeksan kuukauden päästä.
Ja allaolevassa asussa lähdin ajelee töihin, pahoittelut ekan kuva kakkalaadusta… meidän pikkupeili ja mun kamera ei todellakaan tee yhteistyötä.




Cardi Forever21
Top TJMaxx
Skirt H&M
Necklace CharlotteRusse
Earrings CharlotteRusse

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)