Saturday, January 1, 2011

twenty eleven

Ihanaa uutta vuotta!! Oli ihan mieletön vuodenvaihde, ja toivottavasti tästä vuodesta tulee eilisillan kaltainen. Meillä juhlinta tosiaan alkoi jo torstai-iltana erään harjoittelijan 21-vuotis synttärijuhlilla, ja jatkui sitten eilen uudenvuodenaattona... ja kivaa oli, nimimerkillä vuosisadan krapula ekaa kertaa uudenvuodenaattoaamuna!! Torstaina mulla oli päällä Forever 21 –liikkeestä ostettu puuteripinkki pitsimekko, johon olen täysin rakastunut – mulla on olo kuin prinsessalla se päällä. Eilisiltana pienen pähkäilyn jälkeen päädyin lopulta kimaltavaan toppiin, mustaan minihameeseen ja korkkareihin. Alunperin tarkoituksena oli lähteä juhlimaan yksiolkaimisessa, mustassa minimekossa, mutta edellisillan baarireissun jäljiltä oli hieman liian turvonnut olo siihen kyseiseen mekkoon...
Ja tässä vähän kuvia noista asuista:


Dress Forever21
 


Top Forever21
Skirt H&M
Shoes Aldo
 
Entäs uudenvuodenlupaukset? Olen aivan totaalisesti unohtanut vuodelle 2010 tekemäni lupaukset, mutta 2011 voisi olla poikkeus – kirjoitan kaiken tänne, jotta voin vuoden lopussa palata tähän postaukseen ja lunastaa kaikki lupaukseni!
1.      Liikun enemmän ja tarkkailen ruokavaliota – tää peruslupaus, jonka teen varmaan jokaikinen vuosi. Tällä kertaa motivaatio kiinteytyä ja pudottaa painoa hieman suurempi kuin aikaisempina vuosina… katsotaan kuinka käy!
2.      Vaatekaapin sisällön laajennus – lähinnä tärkeimpiä perusjuttuja, joita voi yhdistellä moneen eri asuun. Ostoslista on pitkä, ja tällä hetkellä tehtävää vaikeuttaa se, että yli puolet mun vaatteista on varastossa Manchesterissa, ja pääsen niihin käsiksi syyskuussa.
3.      Pidän hauskaa enkä murehdi turhia – opin rakastamaan itseäni, enkä välitä muiden mielipiteistä minusta. Elämä on liian lyhyt sellaiseen, joka päivästä pitää nauttia J
4.      Säännöllinen bloggaus ja blogin kehittäminen – parempia kuvia, mielenkiintoista tekstiä ja blogin ulkoasun päivitys. Ja toivottavasti mulla on vuoden loppuun mennessä muutama lukijakin!


Ja loppuun vielä kappale, joka muistuttaa mua eilisillasta aina J I have the time of my life… LOVE IT!


No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)