Thursday, January 6, 2011

goodbyes

Miten aika voi mennä niin tajuttoman äkkiä? Musta tuntuu, että mä aloitin harjoittelun vasta eilen, ja nyt olen jo reilusti yli puolivälin mun USA-vuodesta… kolme viime helmikuussa saapunutta harjoittelijaa lähtee huomenna, ja tänä iltana on edessä hyvästit L Parina edellisenä iltana ollaan oltu melkein koko harjoittelijaporukalla drinkeillä juhlistamassa meidän viimeisiä yhteisiä hetkiä tällä saarella. Kaikki kolme lähtee siitä sitten matkustamaan kuukaudeksi ennen Englantiin paluuta. Seuraavat lähtijät ollaankin  minä plus neljä muuta harjoittelijaa – miten se on mahdollista?? Mun matkustuskuukauden läheneminen tarkoittaa sitä, että jokaikinen tienaamani dollari menee matkustusbudjettiin, ja mun on aika alkaa varata lentoja ja hostelleja.
Takaisin eilisiltaan, olin ihan naatti työvuoron loppuessa kello 23, ja kuolemanväsynyt kun pää osui tyynyyn about kahdelta aamuyöllä. Oli kuitenkin kiva ilta jälleen, ja ihanaa pyörähtää tanssilattiallakin hetken aikaa. Tässäpä hieman kuvia eilisillan asusta... joista myös huomaa, että mun pitää keksiä joku toinen paikka asukuvien ottamiseen!




Dress Topshop
Shoes Aldo
Handbag Asos


Nyt suihkun kautta lounaalle ja taas illaksi töihin (kolme iltaa takana, kaksi jäljellä – bring on Friday night!!)
xxx

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)