Saturday, January 1, 2011

copycat

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Olen, aika monta mun työharjottelun ja Yhdysvaltoihin muuton ansiosta.

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Pakkasin elämäni Manchesterissä isoon matkalaukkuun, jätin miljoona pahvilaatikollista tavaraa varastoon Manchesteriin ja hyppäsin lentokoneeseen matkalla Atlantin toiselle puolelle
J Hengannut ulkona shortseissa keskellä joulukuuta?

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
En.


4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Jotkut Manchesterin baarireissut tyttöjen kanssa ja koko mun tähänastinen harjoittelu.


5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Riidellyt jonkun verran – oon yleensä melko rauhallinen.


6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Olen. Tuntuu että olen kasvanut ihmisenä tosi paljon viimesten parin kuukauden aikana, ja näen maailman ihan uudenlaisesta perspektiivistä. Osaan myös arvostaa tiettyjä asioita, jotka on aiemmin olleet vain itsestäänselvyyksiä.


7. Oletko lihonnut?
KYLLÄ. Rantakuntoon taas päästävä…


8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En.


9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En… kerran oltiin neljästään elokuvissa, eikä koko salissa ollut ketään muuta!


10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En, mutta olen suunnitellut toista tatuointia. Saa nähdä, milloin saan aikaisesksi sen toteuttamisen.


Ja vielä enemmän:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Mun kämppis Katie ja muutama muu harjoittelija.

3. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Ei ainakaan tietääkseni?


4. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei.

5. Missä maissa kävit?
Äh mitenkähän tähän vastaisi... asuin Manchesterissa kesäkuun alkuun asti, jolloin muutin Etelä-Carolinaan Yhdysvaltoihin. Lomailin kotona Suomessa pari viikkoa toukokuussa. Eli en oikeastaan käynyt missään maassa.


6. Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010?
Jouluksi kotiin perheen luokse, ei suomijoulua voittanutta ole!


7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010?
31.12, paras uudenvuodenjuhlinta ikinä ja mieletön fiilis. 2.6 – mun tavarat jäi varastoon ja tajusin että lähtö USA:n on oikeasti edessä. 3.6. – heräsin Englannissa tyhjässä huoneessa ja about 22 tunnin matkustuksen jälkeen menin nukkumaan Atlantin toisella puolella.

8. Vuoden suurin saavutuksesi?
Muutto Yhdysvaltoihin… tämä nyt kyllä toistuu jokaisessa vastauksessa!

9. …ja suurin epäonnistuminen?
Olisin voinut panostaa espanjan kurssiin hiiiieeeman enemmän – läpi meni kuitenkin, enkä lue kyseistä kieltä enää ikinä.


10. Kärsitkö vammoista?
Muutamat mustelmat ym rankempien baarireissujen seurauksena… ja pari tappokrapulaa laskettakoon tähän.


11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Lennot Manchester – Atlanta – Savannah.


12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Charlien. Siltä aina tulee facebookissa viestiä piristämään mun päiviä ja helpottamaan enkkuikävää.

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
Muutaman ystävän, joihin en ole pitänyt yhteyttä niin hyvin kuin olisi pitänyt.. ja päinvastoin!

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Mun pikku-Volvon ostoon syyskuussa.


15. Mistä innostuit eniten?
Ensi kesäkuun suunnittelusta – kuukauden reissu USA:n halki, yes please!!!!!!


16. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Fifty fifty. Onnellinen siitä, että sain unelmieni harjoittelupaikan ja että olen oppinut niin paljon viimeisten seitsemän kuukauden aikana. Toisaalta myös hieman surullinen, koska olen niin kaukana Englannista… mun ainaisista säävalituksista huolimatta oon tän vuoden aikana tajunnut, että se on huonoista puolistaan huolimatta mulle just täydellinen.


17. Lihavampi vai laihempi?
HMMMM… mun hoikistuskuuri alkaa maanantaina, niin siitä vois ehkä päätellä jotain.


18. Rikkaampi vai köyhempi?
Jos rahasta puhutaan, käyttötilillä on tällä hetkellä se $30… palkkapäivää odotellessa. Kaikessa muussa suhteessa paljon rikkaampi, olen kokenut niin paljon kuluneen vuoden aikana.


19. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Pitää säännöllisemmin yhteyttä ystäviin Englannissa ja Suomessa.


20. …entä vähemmän?
Stressannut mitättömistä jutuista.


21. Miten aiot viettää joulun?
Jouluaatto, joulupäivä ja vielä tapanikin meni töissä.


22. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
Pari juttua, mutta niistä en täällä kirjoita.

23. Rakastuitko vuonna 2010?
En.


24. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Tämänkin pidän omana tietonani.


25. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Desperate Housewives, Glee, satunnaisia jaksoja Kardashianista myös.

26. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En.


27. Mikä oli paras lukemasi kirja?
En ole edes tainnut lukea yhtään kirjaa tänä vuonna… paitsi lentokentältä ostamani Dear John taisi tulla luettua loppuun asti.


28. …entä musiikillinen löytö?
Bruno Mars.


29. Mitä halusit ja sait?
Harjoittelupaikan Yhdysvalloista.


30. Mitä halusit, muttet saanut?
Blackberryn. 2011 ostoslistalla olisi
J

31. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Hmmm.... elokuvissa kävin aika moneen otteeseen, Burlesque oli ihanin!


32. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Edellisenä iltana baarissa, synttäriaamuna skypetreffit perheen kanssa ja illalla vielä syömään.


33. Ketä kaipasit?
Muutamaa todella hyvää ystävää Englannista
L

34. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Ystävät.

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)