Sunday, December 12, 2010

13 päivää jouluun...

Mä virittäydyn jo joulutunnelmaan.. mulla on piparitaikina jääkaapissa huomista varten, kun olisi tarkoituksena leipoa töiden jälkeen. En malta odottaa!! Ainut miinuspuoli on, että mä RAKASTAN raakaa piparitaikinaa niin voi vaan arvata sen taikinamäärän mikä eksyy mun vyötärölle huoh. Meillä on työpaikan pikkujoulut ensi viikolla, ja nyyttäreihin kuuluu että kaikki vie jotain syötävää ja mä lupauduin leipomaan pipareita. Tuntuu hullulta että on oikeesti se kaksi viikkoa jouluun, täällä vaan aurinko paistaa siniseltä taivaalta hehe eikä lumesta (oikeasta talvesta) tietoakaan.. ihanaa vaihtelua mutta jotenkin palmut ja +15 keskellä päivää ei sovi mun käsitykseen joulusta!
Huomenna ollaan myös menossa katsomaan uutuusleffa ’Love and Other Drugs’. jota tähdittää Jake Gyllenhaal ja Anne Hathaway, hmmmm saa nähdä saanko mä silmiäni irti Jakesta ©

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)