Wednesday, December 22, 2010

concrete jungle where dreams are made of

Voi äääks miten innoissani oon!!! Tänään oli siis palkkapäivä joulunpyhien takia etuajassa, ja pystyin varaamaan hostellin heinäkuista New Yorkin –viikkoa varten. Oon ihan yhtä hymyä, enkä malta odottaa jouluaaton skypetreffejä että saan kerrottua siskollekin kun se lentää mun seuraksi New Yorkiin.
New York on viimeinen kohde mun kuukauden reissauksessa Amerikan halki (ainakin melkein hehe), mutta halusin varata sen viikon majoituksen ensin ajankohdasta johtuen. Ollaan New Yorkissa yhteensä seitsemän yötä, ja meidän siellä olo sattuu just ‘4th of July’ –itsenäisyyspäivän pitkälle viikonlopulle. New York on tupaten täynnä turisteja koko kesän ihan jo muutenkin, mutta tuo viikonloppu on tärkeä juhla amerikkalaisille, ja sitä juhlistetaan esimerkiksi ilotulituksilla ympäri maata. New Yorkissa on perinteiset Macy’s –tavaratalon järjestämät ilotulitukset –cannot wait!!!
Mulle New York on jo jonkun verran tuttu tammikuun opintomatkan jäljiltä, ja tosi mielellään palaan sinne kesällä... tammikuun lopun lämpötilat oli lievästi sanottuna hyytävät!! Tässäpä muutama kuva edelliseltä New Yorkin –matkalta..

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)