Thursday, December 16, 2010

pikkujoulut parts yks ja kaks

Heippa, tänään oon velttoillu kotona koko aamun oikeesti tekemättä yhtään mitään eilisistä hotellin pikkujouluista toipuessa... ei onneksi ollut mitenkään villit juhlat, mutta me päädyttiin loppuillasta Daniel’siin drinkeille ja tanssilattialle. Jostain syystä en saanut nukuttua aamulla ja olen vaan nyhvännyt sisällä ja haukotellut J Koristelin piparit tän illan front desk –pikkujouluihin jotka oon siis myös nyyttärit. Uunissa on brownietkin paistumassa iltaa varten NAM!


















Ja mitähän sitä laittas päälle illalla? Eilen luotin mun pikkumustaan plus korkkareihin koska oltiin lähdössä jatkaa iltaa baarin puolelle, mutta front deskin johtaja on hieman erityylinen hotellin johtajaan verrattuna... eli varmaan kallistun vähän arkisempaan mutta silti  juhlavahkoon (onko toi edes sana?) minihame, toppi ja ballerinat –yhdistelmään.
Mutta mun täytynee nousta tästä nojatuolista ja siistiä mun sänky ja sen ympärys. Makkarin lattialla nimittäin majailee läjä vaatteita eilisillan “oh shit what am I going to wear” –paniikin jäljiltä...

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)