Thursday, December 30, 2010

heikkous


Viimeiset pari päivää on mennyt tosi nopeasti, enkä ole ehtinyt tähän koneelle tarpeeksi pitkäksi aikaa edes lukemaan lemppariblogien uusimpia päivityksiä! Mulla on seitsemäs työpäivä putkeen menossa ja alan olla aika valmis seuraavaan kahteen vapaapäivään J Eilen olin mun huonekaverin kanssa aamuvuorossa, ja mitenkäs siinä kävikään niin, että töiden jälkeen oltiin matkalla Savannahiin? Mulla oli tarkoituksena löytää ihan perus mustat sukkahousut... mutta tietenkin löytyi jotain ihan muuta! Eilisten Forever21-ostosten lisäksi tuhlasin veronpalautusrahoja Topshop.com –sivuilla, ja seuraavat ihanuudet on tulossa mun suuntaan:

Topshop.com
SAKURA Patent Platforms £62
Mini Diamond Disc Drop Earrings £5


Ja ne sukkahousut ostin supermarketista aamulla ennen töitä J Mulla on ihanin pikkumusta varattu uudeksivuodeksi, mutta sen helman pituus on hieman kyseenalainen eli sukkahousut pakko vetää ylle hehe.
Työkaveri juuri kantoi mulle ison, kauan odotetun joululahjapaketin Suomesta – siitä paljastui suklaata ja salmiakkia, suomalaisia lehtiä ja äidin tekemät ihanat lapaset. Oon ihan yhtä hymyä, kun luulin että se paketti katosi postiin enkä saisi sitä ikinä.
Loppupäivä kuluu siis varmasti suklaata mässyttäessä, ja yhden harjoittelijan synttäripäivällisillä plus drinkeillä myöhemmin illalla. Laters!

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)