Tuesday, December 21, 2010

korkkariunelmointia

Eilinen työvuoro oli kyllä yksi tylsimmistä ikinä tekemistäni. Koska meillä on tosi hiljaista tällä hetkellä, joinakin päivinä meitä harjoittelijoita on vastaanotossa töissä vaan kolme koko päivän aikana – eilen siis yksi aamuvuorossa 7-15, toinen teki päivän 11-19 ja minä sit sen iltavuoron 15-23. Voin vaan sanoa että toivottavasti jäi mun ainoaksi ja viimeseksi illaksi yksin, oli nimittäin sen verran tympivää seisoa yksin vastaanottotiskin takana se neljä tuntia!!
Mutta kyllä mä sain ajan kulumaan ihan kohtalaisesti, viihdytin itseäni online-ikkunaostoksia tekemällä. Mulla on hakusessa nudet korkkarit ja hain vähän inspiraatiota Aldon nettisivujen kautta J ja löytyihän sieltä vähän muutakin kivaa..
























Palkkapäivä on joulun vuoksi jo torstaina, joka on sattumoisin myös mun vapaapäivä, eli siis auton nokka kohti Oglethorpe Mall -ostoskeskusta Savannahissa. Ehkäpä ostan ihanaiset kengät itselleni joululahjaksi?
Tänään ohjelmassa ensin sängystä nouseminen, salitreeni ja sit illaksi töihin... onneksi meitä on tänään kaksi iltavuorossa!!

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)