Monday, December 27, 2010

tahtoo

Pari viime päivää on kirjaimellisesti mennyt töissä, nukkuessa ja tänään suoraan töistä myös salilla. Miten aamuvuorot saa mut näin väsyneeksi? Voi ehkä johtua siitä, että vihaan kuudelta aamulla heräämistä etenkin talvella – tänä aamuna oli niin kylmä että mulla ja mun kämppiksellä kesti about 10 minuuttia saada mun auton ovet auki (!!!!!!). Umpeen jäätynyt lukko + kiire töihin = issues. Kolme aamua jäljellä, ja sitten koittaa kahden päivän vapaa uutenavuotena!
Ja pitäis keksiä mitä ihmettä mä laitan päälle perjantai-illaksi?




Toppi Urban Outfitters
Farkkushortsit H&M
Koru CharlotteRusse


Näissä hengailin ennen töihin lähtöä joulupäivänä ja paistoin joulukalkkunaa, josta tuli muuten erittäin maistuva J Kuten kuvasta huomaa, meidän isoin peili on silti pikkuruinen plus superpölyinen ja kuvaajan olisi ehkä aika ostaa uusi kamera... tässä yksi varteenotettava vaihtoehto, Canon EOS 1000D, jonka hankkiminen on yksi ensi vuoden tavoitteista.

2 comments:

  1. ootko koittanut sarastusvaloa helpottamaan aamuheräämisiä?
    Itsekin INHOAN aikasia heräämisiä, ja mies osti joululahjaksi sarastusvaloherätyskellon :)

    ReplyDelete
  2. Mulla yleensä auttaa heti sängystä ylös nouseminen ja iso kuppi kahvia, ainakin tähän asti on toiminut :)

    ReplyDelete

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)