Tuesday, December 7, 2010

me, myself and I

Ensimmäinen. Mulla on ollut jo jonkin aikaa ollut mielessä aloittaa blogin kirjottaminen, että jotenkin dokumentoin mun elämää ja järjestelen ajatuksia. Saa nähdä, kuinka monta postausta saan kuukaudessa aikaan hehe, ja sujuukohan yhtään paremmin kuin mahtavasti epäonnistuneet päiväkirjanpitoyritykset teininä..

Anyways, olen siis 22-vuotias opiskelija Manchester Metropolitan Universityssä , ja parhaillaan vuoden työharjoittelussa kuvankauniilla pienellä saarella Etelä-Carolinan rannikolla. Tällä hetkellä mulla on ankara rahansäästökuuri menossa jotta mulla olisi varaa matkustaa kuukausi ensi kesänä ennen kuin paluu Atlantin oikealle puolelle on edessä. Kova ikävä Manchesterin sykettä mutta en ihan vielä uskalla alkaa laskea päiviä siihen kun astun ulos Manchester Internationalista ja hyppään bussiin kohti keskustaa, ja Topshopia!

Sillä aikaa, muistelen kulunutta kesää ja sen ihanaa kuumuutta,  nimittäin en yhtään tykkää tämänhetkisestä lämpötilasta joka on just ja just plussan puolella HRRR.



No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)