Friday, December 24, 2010

erilainen joulu

Mussa on varmaan jotain vikana kun oon hereillä, koneen kello näyttää 00:49, on jouluaatto, eikä väsytä vaikka eilisillan random baarireissun jälkeen nukuin ehkä sen viis tuntia, ajoin kämppiksen kanssa Savannahiin shoppailemaan, käytiin kuuntelemassa Harbour Townissa Gregg Russellin joulukonserttia ja sitten vielä syömään ‘joulupäivällistä’. Eli minkä olis pitänyt olla chillailu krapulapäivä olikin non-stoppia päänselvittelyä HMMM.. tässä kuitenkin vähän kuvasaldoa päivästä:






















Joka tapauksessa, en voi uskoa että tänään on jouluaatto!! Aamupäivän vaan nautiskelen: skypetreffit perheen kanssa, salitreeni ja kalkkunan valmistelu huomista varten. Illaksi menenkin sitten töihin – toinen kerta kun oon joulun töissä. Hirmuisesti harmittaa, kun vanhempien yli kolme viikkoa sitten lähettämä joulupaketti ei ole vieläkään saapunut eli mulla ei ole mitään avattavaa jouluaamuna L Euroopan lumikaaoksen takia postiakin on jäänyt jonnekin matkan varrelle jumiin, en tykkää ollenkaan..
Vähän piristääkseni itseäni tuhlailin mun veronpalautusrahoja ja ostin itse itselleni joululahjaksi pari ihanuutta topshop.comista. Ainoa miinuspuoli on se, että Yhdysvaltoihin tilatessa täytyy tilata nettisivujen amerikkalaisversiolta, jossa kaikki on about tuplasti brittihintoja kalliimpia as you would expect. Mä kieltäydyn maksamasta niin naurettavia hintoja ja laitoin siksi toimitusosoitteeksi mun kotiosoitteen Suomessa (postitus Suomeen vain £6) ja sitten äippä kiikuttaa paketin postiin ja se toivottavasti saapuu tänne Etelä-Carolinaan vielä tammikuun aikana.
01:20. Aika mennä nukkumaan että voin herätä ja nautiskella vikan suklaan mun joulukalenterista. IHANAA JOULUA, loves x x

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)