Friday, December 17, 2010

Työn iloa?

Eiliset pikkujoulut meni oikein kivasti ja olin tyytyväinen mun lahjaan (hehe), sain pullon Finlandia Wild Berry Fusion –vodkaa ;) tänään sit takasin töihin ja iltavuoroon, vielä olis puolitoista tuntia kestettävää. Meillä on töissä niiiiiin hiljasta kun on tosi vähän asiakkaita, mutta onneksi joulun ja uudenvuoden on ihan ookoosti varauksia eli toivottavasti meilläkään ei olisi enää sit superhypertylsää! Oon siis vastaanottovirkailijana vuoden työharjoittelussa, ja pari viikkoa sitten tuli puoli vuotta täyteen tällä puolella Atlanttia. Tää viikonloppukin menee töiden parissa – vastaanoton sijaan puhelinvaihteessa... tarkottaa sitä että mä istun pikkutoimistossa yksin vastaamassa puhelimeen, joka luultavasti soi sen viisi kertaa koko kahdeksan tunnin vuoron aikana. Saan ainakin koulujuttuja tehtyä ensi kuun tutor-vierailua varten!
Tänään on ollu mieletön lämmin päivä: 67F eli about +15C, ihan hurjaa vuodenaikaan nähden kun oon tottunu siihen kamalaan sade-tuuli-räntä –hirveyteen, jota Englannissa piisaa koko talven! nimimerkillä eiooikäväbrittitalvia J




No comments:

Post a Comment

Tell me what you think!

Kiitos kommentistasi :)